Foreningsaften - for nye medlemmer

I foreningen vil vi gerne give dig den bedst mulige start hos os. Vi har valgt en fleksibel løsning, da nye medlemmer har vidt forskellige behov.

Er du nybegynder sørger vi gerne for en grundig introduktion og laver et øvelsesprogram til dig (som du får udleveret på tryk). Er du tilflytter med stor fitness-erfaring er det måske nok med en kortere introduktion til vores fitness udstyr. Har du særlige behov/ønsker har vi instruktører med forskellige ekstra uddannelser til at hjælpe dig.

Foreningsaften de to første hverdage i måneden
Nye medlemmer starter pr. den 1. i en måned, hvor vi de to første hverdage fra 19:00 til 21:00 er klar i fitnesslokalet. Her tilbyder vi:

• Rundvisning i lokalerne, så du kender omklædning, indretning og vores udstyr
  • Udlevering af nøglebrik og brug af adgangssystemet
  • Snak med en frivillig fra foreningen om foreningslivet
  • Snak med en DGI uddannet instruktør om dit behov og ønsker
  • Lægning af et konkret træningsprogram, du får på skrift
  • Test på vores analysevægt med måling af muskelmasse og meget andet

Book en instruktør på forhånd
Du kan på forhånd booke en time med en instruktør, så er du sikker på at vi har tid til at lave et godt program til dig - det tager op til en times tid. Klik her for at booke en instruktør eller skriv til medlemsservice. Ellers er du også velkommen til bare at møde op for en kortere intro og eventuelt en senere egentlig instruktion.

Hvordan du kommer ind
Gå ind i Idrætscenteret via hovedindgangen (over for svømmehallen) og gå via caféen på første sal til den anden ende af bygningen. Her er fitnesslokalet.

Hvad du skal have med
Medbring passende træningstøj og skiftesko, hvis du vil rigtig i gang. Vi har omklædningsrum med aflåselige skabe og brusebade. Til garderobeskabene får skal du selv medbringe en hængelås i "mellem" størrelse (ca. som en femkrone i diameter).

Kvittering for indmeldelsen
Du vil blive bedt om at underskrive vores kvittering for udlevering af nøglebrik. Kvitteringen er også accept af de vigtigste ordensregler og især at du er omfattet af Antidoping Danmarks tilsyn og karantæne-bestemmelser.

Særlige forhold for unge under 18
På grund af de lidt vidtrækkende bestemmelser om doping og karantæne skal en forælder være medunderskrive på kvitteringen ved indmeldelse. Læs mere her og hent blanket.