Ny hjemmeside

Velkommen til vores nye 2017 hjemmeside, der afløser den oprindelige fra foreningens start i 2010. Tiden var løbet fra den gamle, der udelukkende var tilpasset visning på en PC. Vi har fået:

• Totalt nyt opdateret design
  • Automatisk tilpasning til små og store skærme
  • Opdateret teknik med nye muligheder
  • Fleksibel og sikker opdatering

Til store og små skærme

Den nye hjemmeside er bygget i Umbraco, der blandt andet sørger for at hjemmesiden automatisk tilpasser sig til din skærm. Uanset om du bruger en stor skærm på skrivebordet, en telefon eller f.eks. en tablet. Prøv selv!

Design

Vi er skiftet til et nyt lækkert design. Ikke så tæt pakket, men åbent med luft i mellem elementerne. Du får brug for at rulle en del op og ned, men de enkle farver og overskrifter skulle gerne gøre det let at finde det du søger.

Bemærk menuen øverst i højre side. Som alt andet skifter den størrelse alt efter hvilken skærm du anvender. Præcis som du sikkert kender det fra andre moderne hjemmesider.

På små skærme:

På store skærme:

Menuen giver tre hovedgrupper af information:

• Medlemskab
    Alt om indmeldelse, fonyelse m.v. vedrørende dit medlemskab

• Aktiviteter
    Vores fitnesstilbud, træningsformer, maskinpark, hold, tilmelding og inspiration

• Foreningen
    Værdier, vedtægter, adresser, mødekalender, bestyrelse m.v.

Menuen folder ud og giver direkte adgang til betalinger, tilmeldinger og de forskellige informationer vi har lagt ud. Klikker du på selve menuen får du oversigt over hver af de tre hovedområder.

På alle sider kan du klikke på logoet øverst til venstre for at komme tilbage til forsiden.

Spørgsmål/svar

Vi har tilføjet en ny Spørgsmål/svar side med en række af de mest stillede spørgsmål sammen med vores svar eller et link til et svar et andet sted på hjemmesiden.

Den gamle side

Vi beholder den gamle side i en kortere periode indtil alt information er flyttet over. Fornyelser, tilmeldinger til hold med videre kan ske på begge sider.

Denne hjemmeside er udviklet i Umbraco med support fra Aarhus IT og Snapp.