En aften med samvær! - UDSOLGT

• Flot tre-retters menu leveret af Martin IB kokketeamet
  • Foredrag med bjergbestigeren Michael Pfeiffer om hans udfordringer i Pakistan
  • Start 18:00 i restauranten på Travbanen
  • Medlemmer må invitere en ledsager med
  • Pris 100 kr./person, billetter købes på hjemmesiden
  • Vi har 60 pladser.

Kære medlem, din forening er ikke kun fitness. Foreningens slogan er jo Samvær og Styrke - det kan du dyrke og gennem personlige kontakter plus lidt økonomi fra budgettet er det lykkedes os at få arrangeret en helt speciel samværsaften. Se bare her:

Flot menu - leveret af Martin IB kokketeam

Velkomst:
Lille overraskelse fra køkkenet.

Forret:
Rimmet torsk, jordskok, æbler og dild.
Vores koldhævede surdejsbrød med lækre tabanader.

Hovedret fra buffet:
Nordisk simreret med dansk okse, skovsvampe og syltede rødløg.
Bål røget kylling på ben med kryddersyltede agurker og hønse fume.
Danske kartofler vendt med brunet smør og friske krydderurter.
Senneps frisse med syltede græskar, marineret hvedekerner og puffet rug.
Hjertesalat med radisser, syltede beder, og plukket rygeost.

Dessert:
Mazarinbar med havtorn karamel, lakridsrod og hvidchokolade.

Drikkevarer købes i baren til restaurantens priser.

Bjergbestigning i Pakistan v/Michael Pfeiffer

Michael Pfeiffer kommer og fortæller om sine erfaringer og oplevelser fra mange bjergekspeditioner, som har ført ham adskillige gange til Pakistan, Himalaya, Sydamerika, Alperne og Mongoliet. Aftenens fortælling omhandler Karakorum bjergkæden i Pakistan; overraskende for mange har Pakistan nogle af de højeste, meste spændende og udfordrende bjerge i verden, selvom området kendes mest for kontroversielle begivenheder.

Michael foretrækker at bestige bjerge i meget øde områder, og gerne hidtil ubestegne bjerge, hvor man selv må finde en vej op.

Foredraget, som suppleres med billeder og film klip, er en fortælling om Michaels solo bestigning på et hidtil ubesteget bjerg i Karakorum bjergkæden.

Tilmelding - udsolgt

Alle medlemmer kan invitere en ledsager med.
Billetter købes her. Vælg en af de to bokse.
Prisen er 100 kr./person. Bemærk - begrænset antal pladser!
Status: udsolgt.

Det sker på Travbanen

Arrangementet holdes i restauranten på Jydsk Væddeløbsbane, Observatorievejen 2, 8000 Aarhus C.

Parkering kan ske på det tilhørende parkeringsareal umiddelbart ovenfor/udenfor Jydsk Væddeløbsbanes hovedindgang. Arrangementet afholdes i restauranten på første sal i den viste tribunebygning (foto nedenfor), som er den første man møder efter entré via hovedindgangen.

Den røde cirkel viser indgangen til restauranten.