Kettlebell intro - 1. februar, kl. 9:00

Lørdag, den 1. februar, fra 9:00 til 10:00 har vi introduktion og opfølgning til træning med kettelbells. Har du aldrig brugt vores jernkugler med håndtag, så er her et godt tilbud til dig

Træn med kettlebells
Har du ofte så travlt, at du kun har 20 min. til at træne i - og dropper det alligevel, fordi du umuligt kan nå at lave noget, der gør en forskel på så kort tid? Det er der ingen undskyldninger for længere...

Hvad er kettlebell?
En kettlebell er en massiv jernkugle, der bruges som redskab til styrketræning. Kuglen er forsynet med et håndtag, så den kan løftes og svinges i alle retninger. Som alle redskaber kan træning med kettlebells kun være effektiv, hvis de bruges korrekt i sammenhæng med et godt træningsprogram, hvor også den rigtige vægtbelastning er meget væsentlig.

Hvad gør kettlebell?
Med kettlebell-træning får du komprimeret styrke- og hæsblæsende konditionstræning i én pakke og de 10-20 min., hvor du svinger den lille, tilsyneladende uskyldige, kugle, efterlader dig med flammede stofskifte i de efterfølgende 24 timer og en fedtforbrænding, du aldrig troede var mulig.

Det får du
Du får hurtige resultater på mindre tid - vægttab, styrke, balance

Det kan du
Du kan gøre det hvor som helst - hjemme, ude/inde, på ferien, i fitness

Det bliver du
Du bliver bidt af kettlebells - de giver en fantastisk følelse af at kunne tæmme den lille jernkugle.

Vi vil gerne introducere dig til en enestående træningsmakker - kettlebell - så hvis du har lyst, kan du møde os Lørdag, den 1. februar a kl. 09:00 😉

Tilmelding

Find datoen her i kalenderen og klik på holdet for at tilmelde dig (tilmelding mulig 14 dage før)

KettlebellPower to you my friend - vi ses 🎱💪