Julebrunch !

I år søndag, den 28. november 2021 kl. 10:00

Foreningens meget traditionsrige julebrunch første søndag i advent er i år den 28. november kl. 10:00-12:00 i Café Lyseng. Caféen disker op med en brunch med det hele og foreningen kommer igen med et stort gavebord, der udloddes på amerikansk lotteri. I fællesskab sørger vi for hygge i sækkevis.

Igen i år får vi også julehyggemusik. Vores lokale kendis Jan Kolling kikker forbi og spiller op til et par julesange - og måske får vi også den legendariske Volvo-sang.

Pladsen er begrænset til 80 deltagere og kun for medlemmer.
Køb billet her nedenfor.

Husk at købe billet!

Du skal købe billet på forhånd her på hjemmesiden. På den måde sikrer vi siddeplads til alle, der møder op. Når du møder får du ombyttet billetten til 10 lodder i vores store amerikanske lotteri.

Køb billet, pris 40 kr (åbner i nyt vindue)

Hele arrangementet koster således 40 kr. for deltagelsen inklusive de 10 lodder i lotteriet.
Hvis vi har lodder i overskud, sælges disse på dagen for 5 kr./stk.