Organisationer

En oversigt over de organisationer vi er medlem af eller på anden vis tilknyttet.

Vi er medlem af landsorganisationen DGI, der blandt meget andet lave kursusvirksomhed og konsulentbestand inden for vores område. Endvidere er alle frivillige forsikret vi DGI.

Et fælles projekt mellem DGI og DIF for at fremme foreningsbaseret fitness i Danmark. Vi fik hjælp af initiativet under starten af foreningen. Projektet er blevet afløst af Bevæg dig for livet nævnt nedenfor.

Et nyt initiativ i forlængelse af Foreningsfitness med et bredere sigte. Fitness delen arbejder på at udbrede glæden og muligheden for at dyrke fitness i en forening og hjælper foreningerne med at give de bedste fitnesstilbud. Vi er tilknyttet via medlemskabet i DGI.

Navnet siger det hele og vi er naturligvis tilknyttet arbejdet. Vi vil ikke have doping i vores forening. ADD kommer uanmeldt og har ret til at teste alle medlemmer. Brug af doping udløser bortvisning og landsdækkende karantæne. Kontakt os hvis du er i tvivl om noget vedrørende doping eller hvis der er noget vi skal være opmærksomme på.