Trappen - 'Climber'

Trappen er enkel at anvende. Gå eller løb på trappen, og få pulsen op. Trappen er med til at forme og trimme din underkrop, maksimerer din  fedtforbrænding, og du får brugt dine benmuskler optimalt

Trappen

Kom godt og sikkert igang - og især; lær alle finesserne: book en instruktør det er en gratis del af dit medlemskab

Trappe funktioner:

Start og stop
Man kan skrue op og ned for farten på begge sensorer + - ved højre og venstre tommelfinger, dette kan også gøres i bunden af skærmen.

Når man er i gang og vil have en pause uden at stoppe maskinen kan man flytte sine fødder ud på fodstøtterne der er på hver side af trappen. Nødstop højre side rød knap på indersiden, der udløses også en nødstop ved en censor der er nede bag trappen forneden – altså der hvor man stiger ind på trappen.

Hvad kan skærmen bruges til?
Skærmen er ligesom en smartphone / tablet hvor man scroller til siden så kommer der forskellige ting frem.

Programmer:

Rutiner (programmer med guidning): Her er der nogle standardprogrammer – man åbner et og vælge hvor lang tid og hvilket niveau man vil have (hastighed) og så trykker man på start, så starter der en lille film i hjørnet hvor man kan se hvad der venter en efter det man er i gang med. Klikker man på videoen, så vises den stort.

Der ligger 3 forskellige programmer, de varer omkring et kvarter alle sammen.

Infinity: De uendelige trapper viser gang på trapper… her kan man også vælge forskellige programmer!

Outdoor: Her kan man vælge mellem at se forskellige landskaber.

Anvend andre enheder
Er du interesseret i at gemme hvad du laver, så skal du have den gratis App: Mywellness

Når du holder din mobil ind over QR koden på skærmen, så viser den, at du er logget ind.

App'en indeholder også et øvelsesbibliotek, som du kan bruge ved anden træning og som inspiration.

Sensorerne (de små metalplader på håndtaget) giver mulighed for monitorering af puls, du kan benytte eget pulsbånd af typen PolarH7.