Dine egne data

Her har du adgang til at se og rette i de data (navn, adresser, telefon/email m.v.) vi har registreret om dig. Du kan også se hvad du er tilmeldt af hold/­instruktion og hvornår dit medlemskab udløber.

Login på medlemssystem (åbner i nyt vindue)

Vedr. nyhedsbrev:
Vi bruger ikke dette system til at udsende nyhedsbreve. Feltet med til/fravalg af nyhedsbreve under "Dine data" bruges derfor ikke. Se mere under nyhedsbreve.

Vejledning til skærmbilledet
Åbner i pop-op vindue fra vores systemleverandør (Conventus). Brug samme kode som ved tilmeldinger. Klik på "Glemt adgangskode?" herover, hvis du mangler din.

• Klik på "Profil" for at se dine data (Navn, adresse, telefon, ..). Her har du mulighed for at opdatere f.eks. email eller mobilnummer.
  • Klik på "Hold" for at se hvad du er tilmeldt. Bl.a. kan du se hvilken medlemsperiode vi har registreret betaling for.
  • Klik på "Ændre adgangskode" for skifte din adgangskode til vores system.