Spørgsmål og svar

Til kassereren:
kasserer@hoejbjerg-lyseng-foreningsfitness.dk

Sparbank, konto 9897-0005498236

Desværre, vi har ingen telefon til foreningen.
Brug email eller kik forbi.

Vi har vores egen fanklub på Facebook: www.facebook.com/groups/lysengfitness/

Alle frivillige.

Bestyrelsen.

Foreningens mødekalender.

Vi udsender jævnligt nyhedsbreve på email - plus at de offentliggøres på hjemmesiden og ved opslag i fitnessrummet. Læs mere om nyhedsbreve og tilmelding/afmelding.

Ja, på hjemmesiden modtager vi Dankort (og Visa/Dankort). Ikke MasterCard eller andre. Alternativt kan du bruge MobilePay eller netbank.

Via MobilePay kan du bruge andre kreditkort eller kontantkort.

Ja, vi modtager MobilePay på hjemmesiden.

Vi har ikke brug for dit CPR nummer. Fødselsdato er tilstrækkelig.

Du skal være fyldt 15 år for at være medlem hos os.

Aldersgrænsen er ufravigelig - den skyldes lovkrav til foreninger med unge under 15 år som medlemmer. Unge under 18 år skal have en forældreunderskrift.

Ja, det er et krav fra DGI og kommunen, der begge ønsker alders-statistik over medlemmerne. Vi videregiver ikke data om enkeltpersoner til nogen.

Nej, du kan sagtens være medlem uden at opgive en emailadresse. Du får så ikke vores nyhedsbrev og skal selv holde øje med hvornår dit medlemskab udløber.

Der kan godt være flere medlemmer tilmeldt med samme email.

Se mere i vores særlige spørgsmål/svar sektion målrettet personer, der har fået tilbud om medlemskab via ventelisten.

Se sektionen Medlemsskab. Hvis du har flere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Medlemsservice

Ja, de er to separate foreninger. Der er ret mange foreninger i Lyseng, f.eks. også fodbold, håndbold og svømning. De kører alle uafhængigt af hinanden.

Hvis ikke det fornys, udløber det automatisk efter den betalte periode og vi lukker nøglebrikken.

Se nærmere om genindmeldelse.

Ja, i 6 måneder ad gangen, eller også kan man vælge et 12 måneders medlemsskab fremover.

Se fornyelse.

Se nærmere om genindmeldelse og senere almindelig indmeldelse under medlemsskab.

Medbring en hængelås til omklædnigsrummene, med en bøjle på størrelse med en femkrone mønt.

Du får typisk på en Foreningsaften eller den kan efter aftale afhentes caféen i deres åbningstid (typisk kl. 16-20). Ellers aftales noget andet med medlemsservice.

Nej, men hvis du har en anden brik til Lyseng Idrætscenter (f.eks. hvis du er træner) kan vi åbne den for adgang til fitness.

Der er åben fra 5:00 til 23:00, hvor du senest skal være ude.

Du skal bruge indgang B (lige under fitness). Brikken kan ikke åbne nogen af de andre yderdøre.

Hvis din nøglebrik bliver væk, kan vi nulstille den i systemet så den ikke kan bruges. Du får en ny mod et gebyr på 100 kr. Dit medlemskab løber naturligvis fortsat. Bestilling af ny nøglebrik

Fitnessrummet er åben for træning fra 5:00 til 23:00, hvor du senest skal være ude.

Du skal gå ind via indgang B (lige under fitness). Brikken kan ikke åbne nogen af de andre yderdøre og centeret åbningstid varierer efter behovet.

Nej, børn/unge under 15 må ikke være i lokalet. Dog må babyer tages med, så længe de ikke kan kravle.

Du er velkommen til at skrive i logbogen, om andre vil hjælpe med at finde ting, der er blevet væk, eller hvis der er nogle mangler. Skriv også, hvis du har gode forslag!

Husk navn eller f.eks. mobilnummer så vi kan kontakte dig nærmere.

Du er også velkommen til skrive email til foreningen.

Beskrivelse af maskinparken.

Vi har en vandpost med afkølet vand i lokalet. Medbring altid egen drikkedunk - du får brug for den. Vi har ikke engangs-krus eller lignende.

Skriv til medlemsservice så tidligt som muligt. Vores system giver desværre ikke mulighed for at du selv online kan afmelde.

(Dette gælder kun for instruktioner. For hold-tilmeldinger til f.eks. cycling eller cirkelhold kan du selv melde afbud).

Instruktionen er et tilbud, som vi anbefaler, især hvis du ikke er vant til at træne, men det er ikke et krav.

Ja, book bare én tid, og mød op begge to.

Vi er en forening drevet af frivillige. Som udgangspunkt tilbyder vi instruktion på de planlagte intro-aftener først i hver måned.

I andre tilfælde udbydes også instruktioner på andres tidspunkter.

Har du særlige behov, så kik altid forbi på en intro-aften og snak med en fra foreningen. Så prøver vi at finde en løsning.

Foreningen laver udelukkende individuelt tilpassede programmer, som tager hensyn til den ønskede type af træning. Du skal selv have styr på eventuelle begrænsninger eller skader, da vi ikke er en del af sundhedsvæsenet.

Hvis du har behov for specielle træningsprogrammer pga. skader eller lignende, må du gerne tage et specialprogram med, fra din egen læge/fysioterapeut til instruktion. Den frivillige instruktør kan hjælpe dig med at se om øvelserne udføres korrekt.

Hvis du har behov for at have din egen fysioterapeut med til første træning, kan det aftales med medlemsservice.

Se Kendte problemer med login

Gå ind på siden Booking af instruktion

Gå til siden Vejledning til hold-booking

Se Betaling med Dankort / Mobilepay