Betaling med Dankort / MobilePay

Tilmeldinger og betalinger kører via vores systemleverandør Conventus, der er godkendt til at foretage online Dankort betalinger. Både betaling og tilmeldinger til hold starter i et pop-op vindue, hvor indholdet leveres af Conventus.

(1) Find den ønskede betaling

Klik på "Betal ..", eksempel:

Der fremkommer et nyt vindue i pop-up.

(2) Tast login-data

Tast dine login-data, som er enten mobilnummer eller email, som skal være registeret hos foreningen for at virke. Tast desuden den adgangskode du tidligere har fået sendt fra systemet (eller selv senere har ændret). Læs mere her om kendte problemer med login.

Klik på "tilmeld". Efter login vil vinduet skifte til valg af betaling:

(3) Vælg betaling

Indtast kortnummer og de øvrige data eller klik på MobilePay hvis du ønsker at betale med den. Alt foregår via en godkendt betalingsformidler. Foreningen får ikke kendskab til detaljer om dine kortnumre eller lignende.