Nyhedsarkiv

2023 Nyheder

Se ældre nyheder.

Foreningens nyhedsbreve

Vi udsender typisk et nyhedsbrev hver måned, hvor vi orienterer om stort og småt i foreningen. Vi udsender via platformen MailChimp (fra og med juni 2023). Nyhedsbreve bliver også sat på opslagstavlen.

Tilmelding til nyhedsbrev

Du tilmeldes automatisk vores email nyhedsbrev ved indmeldelse i foreningen. Er du tilmeldt ventelisten, bruger vi også adressen til udsende tilbud om medlemskab. Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet her.

Start tilmelding (åbner i nyt vindue)

Din email adresse vil kun blive brugt til nyhedsbreve og eventuel direkte personlig kontakt i forbindelse med dit medlemskab. Vi giver ikke adresser eller anden information videre til andre.

Afmelding af nyhedsbrev

Nederst i hvert nyhedsbrev er der et link til at afmelde vores nyhedsbreve. Hvis du er medlem af foreningen vil du stadig modtage informationer vedrørende dit medlemskab o.lign.

Ved tilmelding til ventelisten/indmeldelse er der mulighed for at fravælge nyhedsbreve. Det virker ikke da vores nyhedsbreve udgår via MailChimp. Brug i stedet det link, der er nederet i hvert nyhedsbrev.