Kettlebell holdtræning

Populært sagt er en kettlebell en lille kanonkugle med håndtag. Kettlebells adskiller sig fra traditionelle håndvægte ved både at være velegnede til styrketræning og konditionstræning da de kan bruge til et uendeligt antal sving og løft. Man kommer således hele kroppen igennem, får pulsen i vejret og får fyret en masse kalorier af.

Brug af kettlebells kræver instruktion for at få det fulde udbytte og undgå skader. Først når du gennem instruktion og holdtræning med kettlebells er blevet fortrolig med træningsformen kan du nemt benytte kettlebells, som en del af dit eget trænings-program.

Kalender og hold-tilmelding

Åben kalender og tilmelding (åbner i nyt vindue)

Kettlebell Holdtræning

Du får en times træning/instruktion, hvor vi både får pulsen op og trænet hele kroppen igennem ved brug af kettlebells. Vi har fokus på den enkelte, og du bliver guidet grundigt igennem de forskellige trænings-sekvenser og kettlebell øvelser.

Hvornår:  onsdag kl. 17.00 - 18.00  (se kalenderen for præcist tidspunkt. Hvis holdet ikke er angivet, er der ingen træning)

Hvem:  Holdet er for alle medlemmer uanset om du er nybegynder eller øvet i træning med kettlebells

Tilmelding: ja, via kalenderen

Afbud: ja, seneste 4 timer før holdstart (Du sletter selv din tilmelding som ved booking)

Instruktør team: Birgit & Palle

Individuel Kettlebell instruktion

Ønsker du introduktion til eller personlig instruktion i brug af Kettlebells, så book tid til instruktion på vores ForeningsAftner / Instruktionstider eller kom forbi og aftal et individuelt tidspunkt med en af vores Kettlebell instruktører (se hvem de er nedenfor).

Alternativt kan du sende en mail til medlemsservice.
Husk altid passende trænings tøj, indendørs sko, håndklæde og vanddunk

Mere information

Vores kettlebell instruktører