Corona-foranstaltninger

Opdatering 1. september: Alle corona restriktioner er bortfaldet og erstattet af anbefalinger.

Betingelser og anbefalinger for at møde op til træning

• Bliv hjemme hvis du føler dig sløj (hoster, nyser mv).

• Afsprit/vask dine hænder inden du går ind.

• Brug altid din nøglebrik ved fitness døren.

• Træn kun med indendørs træningssko

• Medbring og brug håndklæde hvis du sveder meget under din træning

• Medbring vanddunk.

• Afsprit maskiner og håndvægte efter hvert brug - gælder også hvis du bruger træningshandsker (spray og papir er tilgængeligt i lokalet)

• Host og nys i dit ærme eller albue, ikke i dine hænder.

• Hold afstand og vis hensyn.

• Medbring egen træningsmåtte eller brug håndklæde ved liggende øvelser på gulv.

• Måtter, elastikker, handsker og lignende 'bløde' redskaber er ikke tilgængelige endnu, da de ikke tåler afspritning.

Dit ansvar

Fitness har igen normal åbningstid, da vi er sikre på, at alle medlemmer opfører sig ansvarligt til fælles bedste og hjælper med at overholde myndighedernes anbefalinger.

I fitness gælder desuden, at afspritning m.v. naturligvis påhviler hver enkelt medlem. Foreningen har sørget for al information, alle nødvendige midler til afspritning.

Skriv til bestyrelsen på email medlemsservice@hlff.dk hvis du ser noget vi skal være opmærksomme på eller kan gøre bedre. Husk at det også er din forening - drevet af medlemmerne, for medlemmerne.