Opdateret 31. juli 2020.

Vi oplever systemfejl ved indmeldelse og fornyelse

Vores systemleverandør kæmper i øjeblikket med et login-problem. Det forekommer f.eks. når et af vore medlemmer laver login for at betale indmeldelse eller fornyelse af medlemskab. Fejlen er sjælden - men vi har den flere gange hver måned. Fejlen gør at login fejler og i stedet giver fejlmeddelelsen "foreningsid ikke sat" eller "medlemsid ikke sat". Betalingen kan så ikke gennemføres.

Der er ikke i øjeblikket nogen løsning.

Leverandøren mistænker forskellige kombinationer af browser/platform og indgang direkte fra email-link for at give fejlen.

Hvad kan du gøre?

Alternativer, hvis du oplever fejlen:

1. Betal med netbank overførsel. Det virker!
    Vejledning: netbank betaling.

2. Hvis du har brugt et link til fornyelse direkte fra kassererens udsendte email, så prøv i stedet at gå direkte ind på vores hjemmeside og vælg fornyelse i menuen øverst på siden (Medlemskab > indmeldelse eller fornyelse > ..).

3. Prøv login på anden enhed (pc/mac/tablet/telefon) og/eller anden browser.

Hjælp leverandøren

Hvis punkt 2 eller 3 lykkes, så vil leverandøren meget gerne have det at vide og have oplyst (1) hvilken type enhed og (2) browser du brugte og (3) hvordan du gik ind på siden da du fik fejlen. Dette til brug for deres fejlsøgning. Du må derfor meget gerne skrive til medlemsservice med de oplysninger.

Andre mulige fejl

Se andre kendte problemer ved login.